Tror fortfarande inte att det är sant!

Idag är det ett halv år sen du gick bort Sanna, och jag tror fortfarnde inte att det är sant! Det känns som allt bara är en löng att du gick bort! Varför just du? Du som hade en sån livskraft, du blev ju bra en stund. Men sen kom dem jäkla cancer cellerna tillbaka. Du var en så otrolig fin person, och en så otrolig bra fin mor till dina två döttrar! Jag vill inte ens känna deras känslor för hur dem mår efter din bort gång och hur dem mår idag efter ett halv år utan sin mamma. Livet är så orättvis! Alla bra och goa människor ska alltid dö, medan alla onda och elaka typer ska få leva! Det är bara så orättvis, dem ska ta och dö istället! Men du Sanna, som blev så pass sjuk redan från början och orkade leva i 2-4 år till efter cancer beskedet du var en sån otrolig stark människa! Saknar dig verkligen, tänker på dig varje dag och kan fortfarnde höra din röst inom mig! Och en sak jag verkligen aldrig kommer glömma det var en gång när du sa ; - Ja, nu har man left i 40 år, men det blir ju bara 20 år till. Just det fick mig att tro att du skulle leva tills du blev runt 60. Men näe, det blev inte så. Du blev bara 43 år och det är bara inte rättvist! Kommer aldrig att glömma dig. Du lever fortfarnde kvar med din själ och det kommer du alltid att göra! Saknar dig grymt mycket, men hoppas du mår bättre nu. Att du slipper all smärta som du fick stå ut med och gnällde aldrig du tänkte bara på nuet och gjorde allt för dina barn för att dem skulle må så bra som möjligt! Du var verkligen en fin människa Sanna! Vila i frid <3

R.I.P Sanna Erlandsson 09.01.31



Sahra, Liv ( Sannas döttrar ) Sanna och sen jag.
Bilden togs 1-2 år innan cancerbeskedet tror jag



VILA I FRID SANNA <3


Kommentarer
Postat av: sarastille ☆

gud vad sorgligt ! :(

2009-08-05 @ 13:13:28
URL: http://ssarasstille.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0