Testa på redig golf - oh heregud

Igår så var det en otrolig seg och tråkig dag, sen på kvällen kolla jag Andreas och Simon på Jerre Springer ( det pogrammet är så sjukt bra ) Och när det nästan var slut så kommer Roger ( Andreas & Simons far ) in och kollar vad vi gör, sen frågar han om vi ska ut och spela lite golf. Så vi gjorde det, tog ett tag innan vi kom iväg bara. Så jag, Andreas och Simon testa lite på gården. Jag och Andreas har aldrig spelat golf eller testat och jag som alltid sagt att jag hatar det. Men sen kom vi iväg och Simon som har spelat innan börja och han va riktig dukrig, bättre än vad jag trodde. Sen testa Andreas och det gick också riktigt bra för att vara första gången så det var ju roligt för honom. Och sen jag, heregud¨vilken katastrof säger jag bara. Och smarta jag gjorde så jag sträkte ryggen - aj! Sen så spela vi några håll och för Roger gick det också bra, va bara jag som knappt fick iväg bollarna. Sen så sköt vi lite så Bruttos (deras hund) fick springa och hämta lite bollar, han är verkligen helt galen i bollar! Men aha, det var faktiskt roligt att testa på lite, men det gick ju inte så bra. Menmen, jag som knappt kan spela minigolf, liksom då är det inte så lustigt att inte redig golf fick bra! Och idag ska la jag och Andreas åka in till hans syster och sova där några nätter, vi fick bara vara ute och sova hos hans far tills idag tosdag, lite synd är faktsikt skönt att vara ute här. Sen får jag se när jag kommer hem, måndag eller tisdag nästa vecka blir det nog. Så hör av mig till er som fråga om att vara med mig. Men som vanligt när jag är med Andreas så har andra tid och när jag inte har det så har ingen tid för mig. Så ska se så det blir bättre med att vara med kompisar, saknar dem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0