Nu var det ett tag sen

Det är la ca 2-3 veckor senast jag skrev ett inlägg. Anledningen är den att jag inte orkat, har inte vetat vad jag ska skirva plus jag har vart med Andreas och han blir typ sur när jag sitter vid datorn när vi är med varandra. Men blir la ett ganska långt nu, får se vad man ska skriva vet inte redigt vad jag ska skriva. Hur som helst jag fyllde ju 18 den 25 Juni, och det var verkligen en toppen dag. Dock fick jag gå upp så tidigt får fanns massa saker att göra sen skulle jag till stan och sminka mig. Men jag fick jätte roliga saker och fina, och jag tror inte folk är intresserade av vad jag fick så därför orkar jag inte skirva vad jag fick det kan man kolla på bdb ist (dunderflickan) . Och den 2 till 6 Juli var jag och Andreas i Göteborg och hälsa på min kusin Tobias och hans sambo och gick ¨på Liseberg och det var otroligt roligt där och jag har blivit modig. Våga kolla i hela spinrock, kanonen och balder som jag verkligen aldrig vågat förut och usch vi åkte uppswinget. Fy fan vad läskig den va, trodde jag skulle dö alltså! Okej blir inte så långt inlägg, vet fan inte vad jag ska skriva. Blev själv idag också, Andreas åkte hem till Oskarshamn idag. Men jag ska kanske ner ditt den 21 vi får se om Tobias och Emma skulle komma förbi här för dem skulle till Nybro nästa vecka och då kan jag lika gärna åka med dem ner. Men ahja, nu vet jag inte vad jag ska skriva mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0