Massa blod på vägarna - USCH!

I tisdags på morgonen innan min mor skulle iväg och jobba rök Diva och Hera ihop med varandra och Hera bett Diva i öret och det blöder skapligt mycket när man blir bitter där. Och mor la inte märke till det. När hon kom hem så var det massa blod fläckar på vägen och blod på hundarnas bäddar och hon förstog inte varför, för hon hade bara lagt märke att Hera hade blivit bitten i läppen av Diva så hon fattade ingeting. Sen när jag kom hem fick jag värsta chocken för mor hade inte torkat bort fläckarna i vardasrummet och datarummet som det också var. Men sen när jag satt vid datorn så märke jag att Divas öra var lustig typ hårt av blodet så då fattar man ju att hon hade gjort det när hon skakar på huvudet. Så var bara att plåstra om det och det var ju inte så himla lätt, men kom på ett knep iallafall. Men Diva lyckades ju ta bort det och när hon kliar sig vid örat så går det ju upp och idag märkte jag att hon hade gjort det så var verkligen mycket blodfläckar i datarummet, halen och lite i vardagsrummet och även golven. Och usch så äckligt det såg ut, men jag var ju bara tvungen att ta bort det och det var ju inte så himla roligt det var rätt så jobbigt också och stå där och gnugga bort allt! Men förutom att jag tagit bort all blod på vägarna så har jag även rensat bilder och fixat iordningen mina bilder på datorn. En del var bara huller och buller, otroligt irriterande när det inte ligger rätt. Så det tog ju en jäkla tid, och är ju inte klar än, men se om jag orkar göra mera imorgon måste få klart det så man kan noll ställa datorn och fixa iordningen den, det behövs den är så otrolig seg! Och nu under kvällen har jag kollat på " oskyldig dömd " det var verkligen en bra avsnitt idag och dem sa att det skulle bli ännu mera spännande nästa vecka så jag längtar verkligen! Men nu ska jag ta och duscha av kroppen sen gå och lägga mig och ringa min älskling!  Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0