M

Igår kväll var det verkligen en jobbig kväll. Snacka med M som jag inte snackat med på otroligt längre, iallafall inte normal snack, vi har typ bara bråkat och ältat samma saker hela tiden. Men igår blev det väldigt känslosamt. Jag satt och grät hela tiden som vi snackade. Vi var riktigt tajta kompisar en gång i tidens tills hon svek mig och sen dess har jag verkligen mått ur dåligt. Och nu känns det som att det är dags att ta itur med det som hände. Så vi ska troligtvis ses på fredag och reda ut det. Undrar bara hur det kommer gå, jag är verkligen livrädd för att det ska gå så fel. Jag är bara så rädd att att bli sårad igen så det kan bli så fel. Men får hoppningsvis går det nog bra, får hoppas på det bästa. Jag känner det själv att jag inte klarar mig utan henne i livet, hon är den ändå som förstår mig. Hon kan mig från topp till tå. Men frågan är hur mycket både förändras för vi har inte setts på över ett år. Och i bådes liv har det hänt ganska mycket. Men jag hoppas verkligen att vi kan bli vänner, sen senare verkligen hitta tillbaka till henne. Jag skulle verkligen så gärna vilja uppleva Göteborg med henne igen, finns ingen annan jag redigt kan ha så roligt med där som jag har med henne. Så hoppas att jag kan få uppleve mera minnen med henne för det vill jag. Samma sak det är inte lika roligt att gå på stan längre utan henne. Men jag hoppas på det bästa nu och att både vågar träffa varandra på fredag som vi har snackat om. Jag är rädd för att jag bakar undan får jag är så rädd om att det ska bli värre. Men det tror jag nog inte. Nu får bara tiden avgöra hur det kommer bli mellan oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0