Huvudvärk-magvärk

Usch, hatar verkligen  när man har ont i kroppen speciellt när man både har så jäkla ont i huvudet och magen. Har bara lust att slänga mig ner på marken och skrika och gråta för jag mår så jäkla dåligt, hatar verkligen skiten. Och när man har ont i kroppen så börjar man tänka på massa annat skit som för än att må ännu sämre. Så just nu vet jag inte vart jag ska ta vägen. Vill bara åka hem och lägga mig i min egna säng, hatar att vara borta när man mår så här. Vill bara HEM nu, men är ju fan inte lätt när man är 18 mil från sitt hem. Vad ska jag ta mig till? Orkar fan inte må dåligt, känner bara nu hur tårarna bara vill komma ur från ögonen! FAN, jag vill inte, jag vill inte må så här. Har bara lust att hänga mig. Komma bort från all skit det skulle verkligen vara så himla skönt det! Men ahja, ska la ta och gå och sova nu snart. Orkar inte vara vaken!

Kommentarer
Postat av: millan

hihi ta en ipren darl :P

2009-07-28 @ 12:16:18
URL: http://spillsomebeans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0