Honey

Märke precis nyss att jag visst fått sms av Andreas, och gud så gulligt det va! Så här hade han skrivit ; Jag älskar dig nåt otroligt gumman. Du är det bästa som finns! Du får mig att leva mina andetag. Du som håller i gång mitt hjärta så att det inte slutar att slå. Som Sagt det är du som fick mig levande från den döda sidan. Då när du kom och räddade mitt hjärta. Den dagen glömmer jag aldrig det var den 21 augusti du kom som en skenande ängel. Jag älskar dig sofie vill aldrig bli av med dig gumman. Jag hoppas allt löser sig verkligen. Vill inte tillbaka till den svarta sidan. Jag vill vara med dig i ljuset. Love you babe :(   .. Symbolen [  :(  ] Ska nog vara [  :)  ], han brukar ibland skriva fel symbol. Och han som sagt att han inte kan skriva gulliga smses, men herregud börja verkligen grina av lycka när jag läste det, fick värtsa gåshyden och bara kände hur varm man blev i kroppen! Men visst var han söt! Och dem som undrar, så har jag verkligen förändrat hans liv totalt. Innan han träffa mig var han en jäkla idiot gjorde duma saker. Men han har inte gjort nått dumt sens han träffa mig, och vi har liksom vart tillsammans i 11 månader och 7 dagar! Inte illa va? Vad lilla jag kan göra med en männsikas liv! Men, jag tycker verkligen om att stötta andra och finnas för dem när dem har det svårt. Jag vet själv hur det är att må dåligt! Men Andreas du ska bara veta hur mycket jag älskar dig! Du betyder verkligen allt för mig! Kan inte tänka mig med någon annan och kan verkligen inte tänka dig med någon annan! Osv vad, så kommer jag alltid att älska dig gubben! Du är killen i mitt liv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0