Hemma från Oskarshamn

Idag kom jag hem igen från Oskarshamn, både skönt och jobbigt! Saknar självklar Andreas grymt mycket, och skönt för vi fick typ inte sova någonstans. Hemma hos hans far fick vi vara från söndagen den 19 till torsdagen den 23 sen skulle vi sova hos Lina ( Andreas Syster ) Från torsdagen den 23 tills idag då sen 28. Och på tordagen ringer Andreas Lina och skulle fråga vilken tid vi får komma, och då säger hon att vi inte kan för han inte har någon mat, så jaha. Vi blev skit irriterande speciellt Andreas eftersom hon sagt att vi kunde få sova där i 5 nätter, men på fredagen fick vi komma efter klockan sex, och hon hade inte mat då heller, så fattar inte varför vi inte kunde komma på tordagen helt sjukt! Så aha, vi kom ditt på fredag och kändes som hon redan ville få bort oss där ifrån. Så det kändes fan inte så jäkla roligt när hon sagt att det är okej liksom. Så jag ville åka direkt hem, men ville inte bara lämna Andreas där så stanna kvar då. Sen på lördagen eller om det var söndagen så ringer Lina Andreas när vi var hemma hos Andreas mor och säger - Ni får sova ute hos pappa inatt för jag har ingen mat!  Oh herregud säger jag bara, när hon liksom sagt att det är lugnt att vi kan vara där så ringer hon och att vi inte kan, fan vad irriterad man blev då asså! Menmen jag sov tills idag ändå, hon fick la vara sur men tråkigt att hon ska vara det. Man känner sig ju inte så välkommen liksom! Men nu är jag hemma iallafall skönt det, men saknar Andreas något otroligt mycket, vill ha honom brevid mig inatt när jag sover. Och är så jobbigt, vi som inte kommer att ses nu på 3-4 veckor för ingen av oss har pengar sen vill jag verkligen försöka vara mera med kompisar nu, har ju inte vart med dem nu på ett tag. Så kommer säkert ha nått att göra varje dag. Just nu sitter jag inne på msn och snackar med Madelen om massa olika saker, hemliga saker hehe. Ahja, vet inte vad jag ska skriva mera nu, det blir iallafall att sitta här ett tag till, sen gå och lägga mig och ringa Andreas, kommer säkert börja gråta som vanligt och han kommer bli irriterad. Han hatar liksom när jag gråter. Han tycker att det är jobbigt att han inte kan göra något, så får försöka hålla igen! Saknar dig iaf så otroligt mycket gubben, älskar dig verkligen! Kommer alltid att göra det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0