Gick mycket bättre än jag trodde

Träffa M idag, och det gick faktiskt bättre än förväntat. Vi var liksom otroligt bra kompisar tills hon svek mig då. Och vi har inte träffas på över ett år, så var otroligt spännt ibörjan vill jag lova. Visste inte om jag ville gråta eller skratta innan hon kom. Och när hon kom blev jag helt spänd, visste inte hur jag skulle uppträda mig alltså. Om jag skulle vara arg, lösas som allt var som vanligt eller bara vara normal och säga hej och allt bra med dig typ. Men vi satte oss på Lindals och åt varsin smörgos och snacka bara allmäna saker. Jag trodde att det som hon gjorde skulle komma upp så vi blev sura på varandra sen skilldes som ännu mera ovänner, men så blev inte fallet vilket jag tycker är skönt. För jag verkligen kunna bli redigt sams med henne och att det ska bli som vanligt. Så jag hoppas verkligen på det bästa nu. Så aha, vi har varit nu under eftermiddagen och kvällen och bara snackat och gått runt lite och ätit lite glass. Men dagen gick otroligt bra, var verkligen roligt att träffa M, efter den långa stunden som vi vart ovänner. Sen fråga jag om vi skulle vara imorgon också, och hon kunde. Men sen kunde visst inte jag. För ska nog ner tills Oskarshamn på söndag ist för tisdag som Tobias och Emma skulle ner till Nybro och då kan jag lika gärna åka med dem. Men nu får jag se om jag ens kan följa med. Jävla Andrea som jämt säger att det är lugnt att jag kan komma och att vi skulle sova hos hans far. Men nu är la inte det 100 om det går. Blir så trött på honom ibland! Men verkligen kul att få träffat M igen, hoppas nu bara att vi bli riktig bra vänner igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0