19/7 09

Gick upp klockan 8.30 bara för att städa hela jäkla lägenheten idag för att min kusin och hans tjej skulle komma förbi och se hur vi bodde. Dem skulle ner till Nybro till Emmas föräldrar och när dem ändå åkte förbi Oskarshamn så åkte jag med dem , så att Andreas kunde träffa mig. Han tjata som fan på mig att jag skulle åka med dem ner bara för att han sakna mig så mycket. Och så snäll som jag är så åkte jag ner till honom. Hehe, skoja bara ville träffa honom också. Han sitter brevid mig nu och se ju vad jag skriver så va tvungen att driva med honom lite, hehe. Men klart att jag ville träffa honom som jag åkte ner, annars skulle jag ju vara kvar hemma. Så är i Oskarshamn just nu, vet inte redigt när jag ska hem, men nån gång nästa vecka kanske. Men nu ska jag och Andreas sova, alltså sova, hehe. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0