Baby - I Miss You!

Usch vad jag saknar Andreas. Har vart ifrån honom i 11 nätter nu! Och det återstår 5 nätter. Hur ska jag orka? Vill ha Andreas här hos mig nu! Orkar inte mera att sova otrygg om nätterna, gjort det i 11 otroligt jobbiga nätter nu. Känns som jag inte ska orka en natt till! Jag känner mig bara så ensam, jag ha honom hos mig så jag kan krama honom NONSTOP! Snälla låt dem 5 nätterna gå fort! Vill ha honom här nu, sitter nästan och tjuter nu bara för jag saknar honom så äckligt mycket! Känner bara vilken panik jag får nu när jag skriver det här inlägget, vet inte varför. Men är säkert bara för att jag känner mig så ensam!

Andreas jag älskar verkligen dig så himla otroligt mycket! Skulle aldrig klara av att leva utan dig, vill för all framtid vara med dig! Du betyder verkligen allt för mig gubben! Du får mig att ta mina andetag dag in och dag ut, skulle aldrig klara att göra det utan dig. Älskar dig så otroligt mycket <3





21 Augusti 2008 ett datum att alltid minas, för då blev det du och jag <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0