18/8 09

Hopp idag var det skola då, en ganska slapp dag. Gjorde typ inget var där i ca 90 minuter gick igenom schemat sen fick reda på IV-valen osv. Efter skolan gick jag ner till stan för att vänta på Andreas där jag träffade Millan. Har inte sett henne på jätte länge, så var allt roligt att träffa henne och snacka lite. Sen så möte jag Andreas och vi gick ner mot resecentrum för han var tvungen att åka hem under natten för han har möte imorgon och han kunde inte ändra tiden tyvärr så han var tvungen att åka hem. Men han kommer imorgon igen. Sen träffa jag EFTERLÄNGTANDE Petra. Jätte roligt at träffa henne igen, har ju inte träffat henne sens maj 2008. Va tråkigt att han inte kunde ha med sig Felicia, skulle så himla gärna vilja träffa hennes dotter Felicia. Menmen, vi gick på stan lite och snacka om allt och ingeting, sen gick vi till Skafferiet där hon tog te och bjöd mig på en fanta. Sen drog vi vidare till tågstation för hon skulle hem. Så va inte så länge som vi sågs, men det var verkligen roligt att träffa henne igen. Och nu på kvällen har jag suttit lite med körkortet och går fan inte så bra, jobbigt. Jag blir så irriterad, måste verkligen börja läsa på MERA! Menmen, skola imorgon och upp  tidigt och jag är så himla trött nu gick upp halv sju för hade tvätten vid sju. Så nu blir det att ta sina sista bloss sen gå och sova. Natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0